ГРАНТ КАРДОН

  Грант Кардон е международен експерт в бизнеса и признат за No1 експерт по продажбите според класация на Twitter. Той е автор на 4 бизнес книги и персонализирани програми за търговски обучения за компании от Fortune 500, малки бизнеси, успешни хора и предприемачи.

  Кардон, динамичен, високо-търсен международен лектор, пленява публиката със своя практичен и забавен стил, засягайки теми на нашето съвремие, свързани с продажби, маркетинг, брандиране и предприемачество, очертавайки какво се изисква от хората, за да преуспеят в днешната световна икономика.
Той е автор от бестселър листата на Ню Йорк Таймс, който редовно гостува във Fox News, Fox Business, NBS и MSNBC, с коментари по редица теми, засягащи икономиката, бизнеса, лидерството, както и въпроси, засягащи средната класа.

МАЛКА КНИГА НА МИЛИОНЕРА

Грант Кардон иска да опрости процеса на забогатяване и превръщането ви в милионери. Това не е някаква химера, непостижима мечта. Той знае, че е постижимо, защото той самият го е постигнал, следвайки същите тези правила.

Осемте стъпки, които Грант представя, са изложени по много разбираем начин, който ще ви позволи да започнете още днес да създавате парите, които заслужавате. Да си го кажем, родителите ви не са ви научили как да забогатеете, а училищата и колежите дори не говорят за това.

Грант ще ви научи:
• 8 прости стъпки, които той е използвал, за да стане милионер
• Защо и как да се превърнем в милионери
• Как да вземем решението да станем милионери, което няма да ни напусне
• Разликата между това да останете разорени и да останете бедни
• Как да изградите множество потоци на приходи

Продай или ще ти продадат

Какво предпочитате да продадете или да ви продадат?

Способността да продавате е от също толкова голямо значение за успеха Ви, както са храната, водата и кислорода за живота.

Тук ще имате изключителен достъп до основите на успеха:
- Как да продавате в лоша икономика
- Как да преодолеете нежеланието за контакт с клиента
- Как да попълните портфолиото си с нови бизнеси
- Как да останете позитивни, независимо от отказите
- Как да използвате социалните медии и канали
за това да постигнете бизнес целите си

Ако сте сериозни по отношение на продажбите, Продай или ще ти продадат е Вашата Библия като търговци! Действайте. Купете я, прочетете я и приложете написаното. Тя ще Ви помогне да доминирате в своята област.

Наръчник за приключване на сделки

Проучване сред над 1100 търговеца показва, че справянето с възражения и затварянето на сделката са най-слабите страни на ВСИЧКИ търговци.

Написах Наръчникът за приключване на сделки за ВАС, за да станете ВЕЛИКИ в преговорите и приключването на сделките.

Гарантирам Ви, че това ще е най-добрата и най-нова инфомация, която някога ще прочетете или чуете за това как да затворите сделката.

Над 126 от най-великите реплики, които ще чуете – как да ги използвате, кога да ги използвате и как да се справите с ВСЯКО възражение, което ще използват клиентите Ви.

100% ОТ ПРИХОДИТЕ ВИ ЗАВИСЯТ ОТ ПРИКЛЮЧВАНЕТО НА СДЕЛКАТА!

Омръзна ли Ви да продавате и да не затваряте сделки?

Затварянето на сделката е 20% от времето за продажба, но 100% от прихода Ви.

Правилото 10X

Тази книга ще умножи по 10 успеха, който сте постигнали до момента.

Ако преследвате големи цели, не трябва да се задоволявате с обикновеното. За да постигнете следващото ниво, трябва да разберете желаното 4-то ниво на действие. Това 4-то ниво, също познато като Правилото 10X, е нивото на действие, което ще гарантира на компаниите и отделните индивиди постигане на техните цели и стремежи.

​Научете се да определяте количеството усилия, необходими, за да си гарантирате успех и да сте сигурни, че ще продължите да оперирате при тези масивни нива през целия си живот.

Ако не си първи, си последен

Конкуренцията трябва да се използва само, когато доминирате над нея. Не всеки може да осъществи продажбата, да спечели играта или да е лидер в пазара. Когато икономиката се свива, става още по-трудно да продадете продуктите си, да поддържате клиентската си база и да спечелите пазарен дял. Грешките струват по-скъпо, а провалът се превръща в реална възможност за всички онези, които не доминират. Ще се научите как да продавате продуктите си, когато другите не успяват и да спечелите пазарен дял от своите конкуренти. Почти всички съвети за продажбите, на които са ви учили, ще ви заведат до последното място. Прочетете тази книга и научете как да постигнете максимален успех в бизнеса! .